UWAGA! Dołącz do nowej grupy Nowa Sól - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Kampania „Mistrzu, zwolnij” – PZU i Policja apelują do kierowców

Piotr Kabot

Piotr Kabot


Rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij”, zainicjowana przez PZU przy współpracy z Polską Policją. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi kierowców na problem nadmiernej prędkości oraz budowanie odpowiedzialności na drogach. Statystyki wypadków w Polsce, dotyczące zarówno ofiar śmiertelnych, jak i rannych, pokazują, że takie inicjatywy są niezwykle potrzebne. Kampania wystartowała 2 września i potrwa do końca miesiąca.

Kampania „Mistrzu, zwolnij” jest kontynuacją wcześniejszych działań PZU, które podjęto po sukcesie kampanii „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”. Z danych wynika, że w ubiegłym roku na polskich drogach zginęło blisko 1 900 osób, a wakacje tego roku przyniosły niemal 350 ofiar śmiertelnych. Celem nowej inicjatywy jest nie tylko informowanie o zagrożeniach, ale także promowanie kultury bezpieczeństwa, w której reagowanie na niebezpieczne sytuacje będzie standardem.

W ramach kampanii kierowcy otrzymają milion naklejek z hasłem „Mistrzu, zwolnij”, które będą dystrybuowane podczas kontroli drogowych. Funkcjonariusze Policji oraz pracownicy PZU będą edukować kierowców na temat bezpiecznej jazdy. Dodatkowo, na popularnych trasach wakacyjnych można zobaczyć billboardy przypominające o ryzyku związanym z ostatnimi kilometrami podróży, które często bywają najbardziej niebezpieczne. Kampania ma na celu nie tylko informowanie, ale także inspirowanie do zmiany zachowań na drogach.

Źródło: Policja Nowa Sól


Oceń: Kampania „Mistrzu, zwolnij” – PZU i Policja apelują do kierowców

Średnia ocena:4.99 Liczba ocen:19


Zobacz Także